Followers

Friday, January 28, 2011

youu :'(


hari tu , dia cll aku time kerjaa . aku pick up cll dia . dia cakap dia baru keluar dari hospital sebb accident . peh , mula mula aku tak percaya . nak terkeluar dah jantung aku ni dia cakap macam tu . then aku tanya bf aku tahu tak tempat bella tinggal . dekat kampung pendamar , haa dia kata dia tahuu . aku terus ah pergi lawat dia petang tu , lepas habis kerjaa . sekali bawak budak budak , haha diaorang nak follow then tunjuk jalan . last last tak boleh lawat bella . aku sorang je bolehh . menunggu lah korang dekat luar eh ? haha terbaik :D 
then , dah sampai dekat rumah bella , aku pergi lawat diaa . sumpah luka dia terok gilaa . aduhh , kenapa terok sampai macam tu sekali biy ? hurm , sampai dekat dahi pun kena jahit . terbaring je macam tu kan .  kenapa lah tak jaga diri , i dengar you accident pun , i dah susah hati bagai tahu tak ? :( lepas ni jaga lah diri tu baik baik . sekarang ni , rehatkan diri . after this , bawak motor hati hati okay :') i tak nak youu sakit macam tuu. i tak pernah kena macam tu . so , you pun tak boleh kena macam tu sekali . after this , jaga diri baik baik okay . iloveyouu biy :')

1 comment:

  1. baby thanks coz you care about me :) really love you so much baby .

    ReplyDelete