Followers

Friday, January 28, 2011

ohh sweetheart ♥

weh weh , nak tahu tak tiap tiap hari aku happy bila dengan diaa . walaupun tiap tiap hari jugak aku selalu gaduh dengan dia , padahal benda kecik je tu nak buat ribut bagai . haha gilaa ah . tapi tak apa , kejap je gaduhnyaa . gaduh gaduh manjaa . haha geli je . -.- betol tak biyy ? :D sygs kau makin bertambah doh levelnya . rasanya dah separuh mati . arghh , cayaa lahh . dah berplus plus sygs aku dekat kau biyy . kau pulak ? harapan ah nak sygs dekat aku kan ? betol tak cha ? err cibai je -.- haha tape tape yang penting , sekarang ni kita happy kan kan kan  walaupun selalu dush dush dengan kau . aku suka :D dah lah biyy , bosan cerita pasal kau je . tapi kan weh , ada bendaa aku nak cakap , ILOVEYOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ,  muah muah :-*

No comments:

Post a Comment