Followers

Saturday, January 8, 2011

7 JANUARY ♥

yeah , saat saat yang aku tunggu kan selama ni (!) HAHA , and AKHIRNYA . :D
*masa tu aku tengah takda kerjaa = =" aku pergi lah kitchen , mengacau kejap kan . tengok punya tengok then dia bisik dekat aku macam ni tau ,
"you you , i ada benda nak cakap ni , penting tau . soal hidup dan mati . (HAHA , gila punya budak .)
then aku senyap jelah , dia cakap lagi .
aku jawab , apa ?
err err , nanti lah i cakap . (HAHA , dalam hati aku dah tahu nak cakap apa , cuma malu je . HAHA , )
then time rehat , aku rehat dengan dia , fikri and amal . (maybe kot , HAHA , dah lupa) then fikri dengan amal pergi smoke dekat celah mana entah , aku dengan pakcik tu lepak dekat belakang surau . HAHA , baik kan ? then aku tanya lah lagi ,
you nak cakap apa ?
dia senyum je macam orang tak betol = =" sabar je aku time tu . suka sangat tak nak jawab kalau aku tanya . aku tanya lagi ,
jawab lah = ="
dia cakap malam nanti lah .
Haih  menyirap je aku time tuu . then dah habis waktu rehat aku dengan dia masuk kerja balik lah . dalam hati sakit lagi ni . HAHA ,

.....................................................

time aku tengah rehat rehat kejap time takda customer tu fikri panggil aku ,
fikri : weh pieka , apiq nak couple dengan kau .
aku : HAHA , lawaknya = =" (eceh dalam hati suka woo (!) )
fikri : betol lah doh tak tipu , aku serious ni .
HAHA , aku gelak jelah time tu . lawak lah sial . apehal lah mamat tu tak nak cakap sendiri . pelik doh aku . tak gentle langsung = =" HAHA , tapi tak apa , aku suka doh mat .
then aku bad mood kejap , sebb kepenatan . babi penat gila dohh . sumpah penat . semua orang aku tak layan . then dia perasan lah dia pikir aku menyampah tengok dia . haih kang aku menyampah betol betol kang baru tahu . HAHA , tapi tak boleh punya , sayang kau doh . HAHA

.................................................

then balik pukul 12 malam , habis kerja lah . balik , mandi then terus ke katil . dia text aku punya text , then aku cll dia kata nak tidur , dia tak bagi . dia kata nanti lah dulu . HAHA , aku cakap okay :) then letak phone , aku punya tunggu punya tunggu text dia aku tertidur . HAHA , lambat sangat text akuu . apalah . tengok aku dah tidur . padan mukaa .

BESOKNYA 8 JANUARY :)

aku bangun tidur , aku cek ada 2 miscll dari and 2 text dari dia . HAHA , isi kandungan text tu yang tak boleh blah tu . romantik sangat . HAHA ,

text pertama : sudi tak you jadi kekasih i ?
text kedua : you sudi tak ? okay i promise tak kan buat you kecewa lagi , i ikhlas ni , tak pelah kalau you tak boleh nak terima i , emm nak buat macam mana . tapi i benar benar sygskan youu .

HAHA , amacam ? melompat doh aku . then aku mandi , siap siap nak pergi kerja .

tot tet tot tet tot tet . . . . .

dah sampai tempat kerjaa . wah first datang tempat kerja terus nampak diaa . HAHA rindu kau dohh . aww aww , :D
HAPPY sangat time tuu . dia senyum je , then jumpa dia , tapi aku buat buat tak tahu je . HAHA ,
time rehat , aku rehat dengan akeem dulu , then amal , fikri dengan dia rehat sekali . tapi akeem habis rehat awal dulu . dah habis makan , amal dengan fikri macam biasa ah pergi smoke dekat celah mana entah . aku dengan dia pulak dekat belakang surau . duduk punya duduk , dia bisik dekat aku ,

dia : macam mana you ? sudi tak ?
aku : HAHA , entah lah . takot je kena game lagi macam dulu .
dia : takdalah . i tahu lah jaga diri .
aku : eleh , cakap senang ah . nanti time you pergi plkn , 3 bulan tuu . entah entah buat kontrak couple 3 bulan dekat sana = ="
dia : apalah merepek ni ,
HAHAHA , then aku dengan masuk kerja . tapi before tu , dia tanya lagi ,

dia : macam mana you ?
aku : yelahh :)
dia : yelah apa ?
aku : haih , tanya lagi . takda apa lah .

then dia gelak terus cium aku . HAHA dia cium aku , pelok aku :) sweet doh time tuu . thanks biyy , kau jelah yang terbaik doh untuk aku . itupun kalau jodoh kita lama lah :)


dia ni lah yang tersangat romantik , HAHA , sayang kau lah biyy . sumpah SAYANG (!) please dont leave me again okay biyy ♥

No comments:

Post a Comment