Followers

Wednesday, January 19, 2011

LOVE ♥


Sekarang ni aku dah happy dengan dia tahu tak ? happy gilaa . dia selalu buat aku happy bila dengan dia . HAHA , kadang kadang dia suka buat aku bad mood . yeah , itu memang kerja dia tiap tiap hari . aku dah biasa . nanti dia pujuk aku balik . itu mesti (!) HAHA , aku harap takda siapa yang boleh rampas dia dari aku . please jangan buat macam tu . dia sorang jelah yang aku sygs . takda yang lain . SUMPAH tak tipu (!) kalau dia takda , aku tak tahu aku jadi apa nanti . hurm , aku tak nak kehilangan dia buat kali kedua . korang mesti tahu kan macam mana rasanya bila orang yang kita sayang takda dengan kita dah ? hurm , macam tu lah aku rasa . sakit sangatttt -.-
haa , dah tahu jangan buat okay . kepada perempuan yang rasa diri dia nak ambik SYAFIQ dari aku , jumpa aku dulu okay :) aku no hal je kalau kau nak ambik dia dari aku . tapi kena lah jumpa aku dulu okay ? :D HAHA ,
.................................................................

biy , cyg dah happy ohh dengan biy sekarang . cyg tak kan hampakan biy lagi . dont worry . thanks tau sebb tiap tiap hari biy buat cyg bad mood . HAHA , dah biasa ohh . tak apa . nanti biy pujuk balik kan kan kan ? :D biy , jangan tinggalkan cyg tau . biy sorang je cyg ada . kalau cyg mengatal dengan laki lain tu , biy punya pasal lah . okay ? yang penting tu semuanya takda apa makna pun . cyg cuma takot biy tinggalkan cyg . tu jee . lagipun menggatal tu pun cuma sekejap je . HAHA , biy menggatal boleh , mesti cyg pun boleh jugak kan ? HAHA , FAIR (!) biy , cyg sygskan biy tau . sygs sangat sangat doh .   ♥ 

No comments:

Post a Comment