Followers

Sunday, January 30, 2011

30 JANUARY 2011 ♥




haa korangg , aku tak kan lupa tarikh 30hb ni . tarikh ni paling bermakna buat akuu (!) first date aku dengan dia tahun ni :) HAHA , tahun lepas tu , lepas punya cerita lah kan . cite dia , aku dating berdua je dengan dia doh semalam . selalunya kalau keluar dating dengan dia mesti ada orang ketiga or keempat or kelima . HAHA , ramai gila yang teman kiteorang dating kan ? tapi semalam kitaorang berdua je . HAHA , terbaik lah siall . :D
semalam nak date , hujan pulak . tapi dia kata tak apa basah biar sama sama kan ? HAHA , aku tunggu dia datang ambik aku dekat tempat kerja semalam , time tu lebat gila . aku dah risau gila apehal lah mamat ni tak sampai sampai lagi . dah lah lebat gila time tu kan . tak apa , aku tunggu je lagi 15 minit , haa sampai jugak dia . tapi kan weh , lawak doh tengok dia . seluar dia basah lenjun (!) macam lepas buang air dalam seluar je . HAHA , sengal doh . aku dah sakit perut gila babi gelak punya pasal . nasib baik dia bawak seluar spare . kalau tak , aku suruh je dia pakai *seluar dalam* HAHA , lenjun sangat doh cite dia .
then plan nak pegi tengok movie dekat jusco bukit raja je , tapi kitaorang singgah kedai mamak , makan dulu sementara tunggu hujan reda . tapii , hujan tak reda reda . pehhh , terpaksa lah redah lagi kan ? HAHA , bantai jelahh .

.................................................................................

dah sampai jusco , terus book ticket wayang . dia nak tengok cerita KHURAFAT , okay beli then dapat seat depan sekali . pehh sakit tengkuk lah siall . tapii dia nak sangat tengok movie tu punya pasal tak apalah . kesian pulak nanti . cerita tu pasal apa benda entah . yang aku pasti ada part , exgf dia sanggup bunuh diri sebb bf dia kawin lain . HAHA , aku tanya dia , "biy , kalau cyg buat macam tu jugak macam mana , yelah kena tinggal dengan biy kan . then biy kawin pulak dengan orang lain . haa cyg bunuh diri lah . biy buat apa ?" nak tahu tak dia jawab apa , HAHA simple je , "biy lempang je (!)" wahh terbaik lah siall jawapan kau tu biy . HAHA , btw thanks :') tak nak sygs kau lebih dah biy . HAHA , then dah habis tengok movie aku pusing satu jusco dengan diaa . bosan tu weh . then plan nak makan malam dekat mana . mula mula plan makan dekat KFC je , last last makan dekat PIZZA HUT . ramai gila yang makan dekat situ semalam . kiteorang punya order lambat gila sampai . laki aku dah kebulur gilaa . HAHA , dalam setengah jam jugak lah tak sampai sampai lagi kan cite dia . tunggu punya tunggu sampai jugak satu set meal yang kitaorang order tuu . haa nasib baik yang hantar order HANDSOME gilaa (!) baguss betol servis dekat situu . HAHA, cibai jee . dah habis makan plan nak pergi karaoke doh . HAHA malangnya sangat lah penoh time tuu . tak jadi lah . kiteorang lepak dekat tempat kerja je sampai pukul 1 . lepak dengan abang nik , amal , fikri dengan syaza . best doh lepak dengan korang . sumpah tak tipuu :D

..............................................................
biyy , semalam sumpah seronok gilaa . nanti kita dating lagi eh biy :) iloveyouudamnmuch biy :-* please dont leave me okay . cyg betol betol perlukan biy dalam hidup cyg . aww , sumpah tak tipuu :) ♥

No comments:

Post a Comment