Followers

Saturday, December 11, 2010

Syafiq ♥


Dia seorang yang baik , pandai ambik hati aku , kuat merajuk tapi romantik  
haha , aku sygg dia sangat tahu ? tapi aku tak tahu dia sygg aku or tak . hurm , dia lelaki lain dari yang lain lah . aku tak tahu kenapa bila aku dengan dia je aku mesti happy gilaa . aku tak tahu macam mana nak pujuk dia lagi suruh dia balik dekat akuu . hurm , atau dia memang dah ada someone ? haih , hope jangan lah.  aku boleh jadi gilaa bila dapat tahu nanti . 

b , i nak you tahu yang i sygg you sangat sangat . i happy sangat malam tadi lepak dengan you . walaupun i ada sakit hati dengan you malam tadi pasal rantai you tuu , tapi you pandai ambik hati i . i tak sanggup tengok you dengan perempuan lain . yeah , maybe you pikir i gilaa kenapa sygg you sangat sangat kan . b , i tak akan lupakan malam tadi , sebelum you balik you salam i , you kiss pipi i , i peluk you walaupun kita dah takda pape hubungan. sumpah tak boleh lupa tarikh ni 12/12/2010 . i akan ingat sampai bila bila b . tapi entah lah . i pun tak tahu kenapa b . i dah cuba tok lupakan you tapi tak boleh . if you tak dapat terima i balik , jangan lah bagi harapan dekat i . tuu akan tambah sakit hati i lagi .  hati i sakit bila haru tuu you cakap  nak cari scandal . hurm , you macam tak pikir perasaan i masa tuu . tapi i tak boleh nak kata apa . sebb kita dah takda pape hubungan . i takda hak b . tapi please , if you dah ada someone , you jauhkan lah diri you dari i . change numbe ke , delete fb i dari fb you ke . asalkan i tak tahu . and i hope you bahagia :')

kadang kadang aku terfikir , bila aku boleh bahagia dengan orang aku sygg . tak kesampaian ohh . hurm , ramai orang kata maybe belum masa untuk aku dapat orang yg betol betol hargai aku . tapi bila doh ? sampai bila aku nak sakit hati sebb lelaki ? maybe salah aku sebb terlalu mengharakan orang yang dah takkan kembali dekat aku . tak apalah . aku akan tunggu masanya . :)

p /s : aku akan selalu ingatkan kau , sygg kan kau , rindu kan kau sampai bila bila b . im promise . iloveyousomuch b :)  

No comments:

Post a Comment