Followers

Sunday, December 12, 2010

awak :'(

kenapa aku still tak boleh lupakan dia ? ya allah , bila lagi . aku dah tak sanggup nak mengeluarkan air mata ni sebab dia lagi . tapi bila aku dengar dia keluar dengan perempuan lain , tengok wayang , jalan jalan . haih , mana lah aku tak sakit hati . tapi aku pun bodoh jugak still mengharap dekat orang yang dah tak mungkin sygg kan aku lagi . OMG  , bila lagi ? hurm . patotnya aku dah tak boleh marah dia sebb aku dengan dia pun dah takda pape hubungan . aku dah try sebaik mungkin nak lupakan dia , tapi entah lah asal aku tak boleh lupakan dia . aku dah try nak buat buat happy untuk lupakan dia , tapi tetap tak boleh . haih , apesal entah . gilaa ke aku ni ? 

pieka , bangun ! kau kena sedarkan diri kau tu jangan nak mengharap dekat dia lagi . lepaskan dia je . biarkan dia hidup tenang tanpa kau . kau tak LAYAK nak kongkong hidup dia . INGAT TU ! 
kau mesti boleh . try okay !

 

No comments:

Post a Comment