Followers

Saturday, December 11, 2010

SELFISH !

asal kau pentingkan diri sendiri eh ? aku ingat kau lebih pentingkan kawan daripada bf kau ! haih , pelik lah kau ni . aku ajak kau teman aku lepak dengan exbf aku . tapi kau bagi alasan bf kau tak kasi lah apa lah . padahal aku dah bagi chance kau dating berjam jam tau ! lepas tu nak ungkit yang kau dah tolong aku . yelah , aku berterima kasih dekat kau sebb tolong aku . thankss doh . aku pikir kau kawan aku yang rapat dengan aku . rupa rupanya tak . kalau kau nak apa , aku ikot je . nak dating , aku ikot . apa lagi ? tak boleh ke berkorban sikit untuk aku . teman aku je . sebb aku sorang je permpuan . tak pikir ke kalau apa jadi dekat kawan kau ni ? atau kau memang betol tak pentingkan kawan ? aku tahu lah kau dah banyak tlong aku . aku pun dah terhutang budi dekat kau . tapi agak agak ah . jangan nak pentingkan kesenangn kau je . aku malas nak cakap banyak , tapi aku dah lama bersabar dengan perangai kau.  aku diam je . sebb aku tak nak kau terasa dengan akuu . tapi kau ? tak pernah pikir perasaan aku ! apa jenis kawan kau lah ni ? haih , lantak kau lah . aku dah penat doh macam ni . thankss sangat sangat ! 

No comments:

Post a Comment