Followers

Sunday, December 26, 2010

kau kejam :'( sumpah kejam (!)

kenapa kau tipu aku weh ? kenapa doh ? :'( kau kata kau takda gf . tapi kau beli rantai tu dengan gf kau kan ? patotlah kau mintak clash dengan aku . hurm , sampai hati kau doh . sumpah sakit . kau tak rasa apa yang aku rasa lepas baca blog gf membe kau . cerita pasal dekat pavi tuu , kau dengan gf kau tengok movie semua . kau kata kau dengan kawan kau je ? then patot lah kau dah tak layan aku lepas tu . . hurm weh , kau tahu kan aku sayang kau sangat sangat . asal kau tipu aku ? aku sakit sangat doh bila dapat tahu sendiri yang kau dah ada gf . asal kau tak mengaku sendiri ? asal weh ? :'(  besok aku dah kena jumpa kau . aku nak bagi something dekat kau . buat kali terakhir . tapi aku rasa tu semua dah takda makna lagi aku nak buat semua tu . kau dah jadi milik orang apiq . DAH JADI MILIK ORANG . aduhh , aku memang susah nak terima kenyataan yang kau dah jadi milik orang . hurm , maybe kau tak tahu sakitnya hati aku sekarang ni bila dapat tahu kau dah ada gf . ahh , memang aku dah tahu nak buat apa sekrang ni . hurm :'(  sekarang ni aku cuma boleh tengok kau bahagia je dengan orang yang kau sygs dari jauhh . kau dah bahagia . hurm . apiq , kau nak tahu tak sebb apa aku sengaja cakap yang aku akan couple dengan faiz time new year nanti , aku just nak tengok betol ke kau still sygs dekat aku lagi ? tapi apa yang kau cakap "tak apalah , faiz boleh jaga you . dia baik , pandai jaga you" hurm , apa yang aku harapkan cuma angan angan doh . aku memang dah tak boleh dapat kau balik . aduhh , apa lah yang patot aku buat sekarang . aku dah try sygs kan faiz macam aku aku sygs kau , tapi tak boleh . banyak sangat kenangan kita dalam hidup aku . kau sorang je boleh bahagia kan aku . insyaallah . tapi entah lah . aku dah tak tahu nak buat apa . menangis , menangis dan terus menangis :'( aku kecewa sangat dengan kau . aku harap satu hari nanti , kau akan dapat rasa apa yang aku rasa sekrang ni . aku tak mendoakan , tapi aku nak kau tahu sakitnya hati aku sekarang ni . aku ni je yanh bodoh , sebb sygs kau dengan sepenuh hati . tapi kau sorang je yang boleh buat aku lupakan EPI (!) thankss , :')

apiq , aku harap kau akan bahagia dengan orang yang kau sygs , aku akan doakan . :') if kau bahagia aku akan happy jugak . tapi please jangan bagi harapan dekat seseorang if kau tak boleh nak sygskan dia dengan sepenuh hati kau . hurm .
aku akan tetap sygs kan kau walaupun kau dah kecewakan aku . perasaan ni tak boleh hilang . kalau boleh hilang , dah lama aku cari pengganti kauu . iloveyouu syafiq :') thanks untuk segalanya

5 comments: