Followers

Wednesday, December 15, 2010

AIDA MELISSA ♥


AIDA MELISSA ialah namanya . Dialah sahabat aku dunia akhirat . Dia ni seorang yang sombong + gedik + happy goodlucky and suka mengutuk . HAHA , tapi hatinya cepat terasa . kesian doh . cakap sikit je dah buat muka . kadang kadang dia ni menyakitkan hati . tapi dia jugak lah yang buat aku happy . pelik lah dia punya perangai . HAHA , lepak dengan dia je mesti tergelak . aku sygg kan dia . walaupun aku baru rapat dengan perempuan ni dah nak dekat 2 tahun , tapi kitaorang dah macam kenal dari lahir je . HAHA , macam lahir sebelah katil je. :D mana taknya , pergi mana mana je mesti dengan dia . tak sah kalau tak ada dia . tapi aku tak tahu lah dia anggap aku ni kawan dia or tak . yelah , aku selalu buat dia sakit hati , menangis . HAHA , sorry lah nyah . tak sengaja (!) HAHA , tapi aku happy kawan dengan kau , aku harap hubungan kita akan kekal sampai bila bila tau (!) aku nak mintak maaf sebb aku dah banyak buat salah dekat kau . im sorry . muahmuah , sygg kau :)

No comments:

Post a Comment