Followers

Thursday, February 3, 2011

JANTAN KEPARAT ♥

eh ezat , kau baca ah blog aku ni sampai lebam (!) then kau boleh face to face or panggil geng geng kau bila tak puas hati dengan aku okay ?

weh kau pikir kau bagos sangat ke nak kutuk kutuk bf aku ? kau dah cukup besar ke nak cakap keburukan orang lain ? padahal kau tak sedar diri yang kau tu lagi buruk dari bf aku and orang lain . bajet perfect lah kau ni . dah lah rempit (!) eeiyuuuuuuuuuu -.- please doh mat . buang tabiat kau tu yang suka cakap besar (!) kau cakap je tapi kau takot nak buat kan ? simple je , UBAH SIKAP (!) orang lain pun menyampah dengan kau yang macam gampang tuu . aku dah kenal kau lama . setahun lebih cha . tetap tak berubah (!) kau pikir perempuan nak ke dekat kau yang bajet poyooss then suka ayat perempuan padahal keluar dating dengan gf  yang belanja ? pehh bodoh lah kau ni . siapa tahan haa ? pikir lah , sampai bila kau nak macam ni ? podahh , bikin malu jantan lah siaall . err ==" apa kau kutuk bf aku , nak kata bf aku budak kampung ? biarlah dia budak kampung . kau pun budak kampung jugak kan ? takda beza doh . kecuali sifat (!) dia baik , tak cakap besar macam kau then tak suka cari masalah dengan orang . okay apa daripada kauu ? perangai busuk macam anjing (!) anjing pun kalah doh . lain kali nak kutuk seseorang cermin diri dulu . kau tu baik ke , cukup ke amalan baik kau kan . please lah eh :) aku sedih tengok orang macam kau ni .

p/s : tak puas hati jumpa depan depan , aku tak takot dengan budak macam kau (!) thank youu :) ♥

for youu : ezat bajet bagos :D

No comments:

Post a Comment