Followers

Sunday, February 27, 2011

27 FEBRUARY ♥

27 FEBRUARY : ni cerita semalam . tak sempat dah taip semalam , aku taip hari ni pulak . HAHA , okay okay jum cerita :D

tarikh ni , tarikh celebrate birthday anak buah BF aku . Family dia jemput aku datang rumah celebrate sekali . HAHA , sumpah takot gilaa . -.- family dia peramah gilaa cite dia kan ? haa best lah dapat family macam tu . mak dia pun baik hati ♥ tu penting ! HAHA , aku asyik tergelak je tengok telatah family dia . mesti bahagia kan ? hurm :( dah lah , tak nak pikir banyak . then , lepas makan makan , aku lepak dalam rumah tengok tv . then , tiba tiba kakak dia kenalkan aku dekat kawan dia kot yang aku ni tunang dia . HAHA , masa bila entah aku tunang dengan apiq . tapi best :D aku suka ! HAHA , then dah pukul 5 p.m aku nak gerak tengok wayang dengan apiq . cerita apa entah mamat tu nak tengok sangat kan ? "DRIVE ANGRY" HAHA , best sangat ke ? best lah jugak kan cite dia :D lama jugak aku dalam wayang tu , sakit bontot aku duduk lama lama dalam tu , dah lah sejuk . HAHA , habis lah kan ? :D then pukul 9 lebih baru habis . lepas tengok movie pergi makan kejap then singgah klang parade sebb family dia kata nak main boling dekat situu . last last dekat ole ole . haiyoo , apalah . masa nak keluar tu singgah big apple beli donnut , apiq belanja ♥ dia jahat , suka bagi aku makan . nak sangat aku gemok lah tu kan ? -.- nanti aku dah gemok kang dia tinggalkan aku . HAHA  , takdanya lah kan . dia sygs aku . betol tak biy ? hehe lepas dah beli donnut tu terus gerak ole ole main boling . tapi aku teringin nak karaoke . apiq tak faham ohh . hurm tak apalah aku diam je . dia macam tak tahu . then dia kata 10.30 p.m nak balik , tapi tak balik balik jugak pun . suka tipu aku . penat ohh macam ni . dah lah lambat , janji nak karaoke dengan aku pun tergendala . haih , -.- tak apalah . aku sabar je . then kitaorang pergi a&w lepak dengan fikri , amal , syaza , abang nik dengan izzati walaupun kejap . yelah dah malam kot . HAHA , tak baik lepak lewat malam . :D apalah , tapi seronok lah semalam . satu hari aku dengan apiq :) thanks biy belanja tengok movie dengan donnut :) iloveyouu ♥

No comments:

Post a Comment