Followers

Saturday, March 26, 2011

awak :')

sebelum semuanya berubah, aku nak luahkan sesuatu yang tersimpan dalam hati aku selama ni . hurm, aku dah takda apa-2 dengan orang yang aku sayang . aku rasa macam dah kehilangan sesuatu dalam diri aku . aku tahu hubungan kitaorang sekejap sahaja, tapi aku dapat rasakan yang dia milik aku buat selamanya . hurm, aku tak tahu kenapa aku selalu mintak "BREAK" dekat dia . aku tahu aku ni kejam sangat buat dia macam tu . tapi aku ada banyak sebab . tapi aku tak tahu nak cakap macam mana . aku sayangkan dia sangat-2 . hati aku sakit sangat bila tengok kau pandang perempuan lain, ngorat perempuan tu depan aku pulak tu . hurm, ak kecewa dengan kau . kau kata kau sygskan aku, tapi kenapa kau tak pernah buktikan dekat aku? tolong lah weh, aku dah tak tahan macam ni, :'( tak apalah, benda dah belaku . kita pun dah takda apa-2 kan? k tak apa . hope kau boleh dapat perempuan yang kau cari-2 selama ni k? setiap saat, minit, jam, hari aku akan selalu ingat kau k . walaupun satu hari nanti kau dah dapat pengganti aku :') thanks sebab selama ni, kau dah bahagiakan hidup aku . aku hargai tu, thanks sangat-2 tau . iloveyousomuch b

lover,
pieka :')

No comments:

Post a Comment